NYT ILMAINEN TOIMITUS YLI 50 EURON TILAUKSISTA, KÄYTÄ HYÖDYKSESI !

Verkkokaupan toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot ja maksutavat

Verkkokaupan tuotteita myy Vauvatalo Johanna / Polenta Oy, y-tunnus 0892634-2. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Manner-Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Mikäli et löydä etsimääsi tuotetta tai jokin askarruttaa mieltäsi, otathan yhteyttä meihin. Asiakaspalvelumme auttaa joko sähköpostilla verkkokauppa@vauvatalojohanna.fi tai puhelimitse arkisin 03-222 0151 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan osoitteesta www.vauvatalojohanna.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • linkin tilauksen seurantaan
  • tilausnumeron
  • salasanan

Näiden tietojen avulla voit tarkastaa tilauksen sisällön ja statuksen edellä mainitusta linkistä. 

Voit myös rekisteröityä asiakkaaksi, jolloin pääset helposti tarkastelemaan tilauksiasi ja järjestelmä muistaa aikaisemmin antamasi tietosi.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: verkkokpankit: Nordea, Osuuspankki, Sampo, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä luottokortit. Valittavanasi on myös Collector-lasku tai osamaksu sekä Joustoraha osamaksu. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Lisätietoja maksamisesta Joustorahalla osoitteesta: https://www.joustoraha.fi
Lisätietoja maksamisesta Collector:lla osoitteesta: http://www.collector.se/fi 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Vauvatalo Johanna toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Maksutapahtuminen reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj. Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oy 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Paytrail Oyj Y-tunnus 2122839-7
Innova 2 
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

Toimitusaika

Lähetämme tuotteita joka arkipäivä. Arkipäivänä klo 13 mennessä tehdyt tilaukset lähetetään pääsääntöisesti samana päivänä. Viikonlopun aikana tehdyt tilaukset lähetetään seuraavana maanantaina. 

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Valittavanasi on toimitus joko Matkahuollon tai Postin kautta. Toimituskulut ovat 5€/tilaus. Matkahuollon jakopaketti tai Postin kotiinkuljetus 10€/tilaus Yli 50€ tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja (pois lukien kotiinkuljetukset)

Matkahuolto

  • Lähellä paketti; Paketti toimitetaan lähimpään matkahuollon palvelupisteelle, yleensä Siwa tai Valintatalo
  • Bussipaketti; Paketti toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon
  • Jakopaketti; Paketti jaetaan vastaanottajalle

Posti

  • SmartPOST: Nouto postin pakettiautomaatista, nouda tilauksesi valitsemastasi pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta
  • Economy: Nouto postin palvelupisteestä, mukaan tarvitset lähetystunnuksen ja henkilöllisyystodistuksen
  • Express Flex: Postin kotiinkuljetus, Posti toimittaa paketin sovittuna ajankohtana kotiovellesi

Tuotereklamaatiot

Tilauksen mukana toimitetaan tilausvahvistus/lasku. Tämä toimii kuittina ja takuutodistuksena. Mahdollisissa tuotereklamaatioissa tulee olla yhteydessä Vauvatalo Johannan asiakaspalveluun. Tuotereklamaatiot käsitellään tapauskohtaisesti.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikein ei koske erikseen räätälöityjä tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan palatuslomake, joka toimitetaan tilauksesi mukana. Lomakkeesta on löydyttävä seuraavat tiedot:
Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja kopio Vauvatalo Johannan tilausvahvistuksesta.
Palautuksessa käytetään samaa kuljetusliikettä, kuin tilauksessa.

Palautuksissa käytämme maksunvälittäjä Paytrailin palautustoimintoa;
Kun palautus on saapunut ja hyväksytty, PayTraililta saapuu sähköposti, jossa kerrotaan tulossa olevasta palautuksesta. Sähköpostissa on linkki jonka kautta syötetään IBAN muotoinen tilinumero Paytrail-tiliin palautusta varten. Palautus ei etene ennenkuin tilinumero on annettu. Tilinumeron antamisen jälkeen palautus etenee automaattisesti.

Palautusohjeet

Matkahuolto

Palautettava tuote toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen käyttäen palautuskoodia 9514781

Posti

Voit palauttaa lähetyksen Postin palvelupisteen. Kirjoita lähetyksen päälle Vauvatalo Johanna, Asiakaspalautus

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
HUOM! Kuluttaja vastaa siitä, että paketti on pakattu asianmukaisesti niin, että se säilyy alkuperäisessä kunnossa vahingoittumattomana.

Noutamattomat paketit

Jos asiakas ei nouda pakettiaan 14 päivän kuluessa, paketti lähetetään takaisin Vauvatalo Johannaan. Noutamattomista paketeista perimme 20 euron suuruisen maksun. Maksu koostuu toimitus-, uudelleenvarastointi ja muiden kulujen todellisista kustannuksista.

Summa vähennetään asiakkaalle suoritettavasta maksunpalautuksesta. Jos et halua tilaamiasi tuotteita, kannattaa paketti siis kuitenkin noutaa noutopisteestä ja palauttaa se tämän jälkeen palautusohjeiden mukaisesti. Näin vältyt maksamasta 20 euron kulun.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen verkkokauppa@vauvatalojohanna.fi tai postitse:
 
Vauvatalo Johanna
Sammonkatu 60
33540 Tampere
 
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusliikkeelle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Vauvatalo Johanna käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Tampereella 15.9.2015
Vauvatalo Johanna